Terminy realizacji
Zamówienia mogą być składane przez Użytkowników 7 dni w tygodniu,
24 godziny na dobę.
Użytkownik, który wybiera przedmiot, powinien kliknąć myszką nazwę , w celu uzyskania dokładnego opisu przedmiotu (wyszczególnienie istotnych cech przedmiotu), jego ceny (z wyszczególnieniem poszczególnych składników, np. opłaty za przesyłkę), bardziej szczegółowej fotografii.
W Zamówieniu Użytkownik określa zamawiane towary, w tym rodzaj.
Po złożeniu Zamówienia Użytkownik, na podany przez siebie adres e-mail, otrzyma od Sprzedawcy wiadomość zwrotną z informacją potwierdzającą dokonanie Zamówienia, na każdym etapie zmiany statusu zamówienia Sprzedawca wysyła wiadomość email do Użytkownika, informując o zaksięgowaniu wpłaty, wysyłce zamówienia, anulowaniu zamówienia.
Do 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia Sprzedawca może skontaktować się z Użytkownikiem np. w przypadku wątpliwości, konieczności doprecyzowania zamówienia lub ewentualnych braków towaru.
W uzasadnionych przypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do prawdziwości podanych przez Użytkownika danych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane w przypadku gdy Towar objęty Zamówieniem jest dostępny u Sprzedawcy.
W przypadku niedostępności Towaru objętego Zamówieniem Użytkownik otrzymuje stosowną informację w terminie 2 dni roboczych i podejmuje decyzję w przedmiocie realizacji Zamówienia poprzez podjęcie decyzji o częściowej realizacji Zamówienia, wydłużeniu okresu oczekiwania, zmiany, lub anulowania Zamówienia w całości.
Umowa zostaje zawarta w chwili przesłania Użytkownikowi informacji, na podany przez Użytkownika adres e-mail, o przyjęciu przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji.
Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
Klient zamówiony towar otrzyma za pośrednictwem firm kurierskich.
za pośrednictwem firmy kurierskiej; DPD, GLS i inne przesyłki do 30kg
za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL, GEIS i inne przesyłki paletowe
lub
odbiór własny w siedzibie firmy tj. Showroom Prima-Gastro ul. Kameliowa 3 Gdynia – Dąbrowa 81-591